hello !


hello korang semua hari ni kan kita nk cerita pasal kehidupan kita :) tolong hayati and selami tau apa yang kita type ni ! 




ni kan kakak kita ! suka sangat  perasan grrrrrr -.- bajet cantik ! diakan suka sansat menyakat macam sakai je ! kadang kadang nk je tumbok matanya sampai lebam . hahaha
dialog kalau gaduh   
kakak aku : oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kau ni suka  sangat menyepah umah ! ko ingat aku ni hamba abdi kau ke ?
aku : sekati aku la :P ko mmg hamba abdi aku kan
kakak aku : kepala hotak kau berjanggut keling !   



yang ni pulak lain . ni selalu gelak . sporting ohh ! kita rindu sangat kat dia . dia sambung belajar . die selalu menangis :'(  nk jmpa nk jumpa nk jumpa ! kalau pape da je yang layan kita :) 
kalau nk makan, shopping , beli barang sekolah . alah maklumla mak kita kan tengah pregnant tu la tak larat nk drive :)


yang baju kelabu tu abang kita . perghhhhhh ! dia mmg suka menyakat kita. nk je tumbok muka dia ! grrrrrrr -.- tak suka tak suka ! kadang - kadang mmg nk je  abang lain . astagfirullah ! . hahaha 


ni adik kita yang last nama dia nina baru 5 tahun . kita suka ohhh . nyakat dia . hahaha . bisa lettuw abang kan . tak sabar nk dapat adik baru . al maklumlah ummi saya kan pregnant :)

sampai sini jela post kita . sorry la kalau bosan . mmg saya tak pandai buat kebenda semua ni . yelah , baru darjah 5 la katakan . hahahaha :) enjoyyyyyyy !








                                                                                                                 



sekian . like and comment jgn segan-segan :)

No comments:

Post a Comment

img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}