saya gila




hello , salam senior . hahaha . junior pon jadi lah :P hari ni kita nk cerita pasal diri kita yang tak comel ni . hahaha . kita nk cerita laman web , semua lah :)



ini saya :) ini biodata saya :)

Nama : Muhammad Alif B. Shahrum
Sekolah : *pagi* Sekolah Rendah Agama Bukit Naga
                    *petang* Sekolah Rendah Agama Bukit Naga 
Hobi : Berblog , Bertweet , Berfacebook
Cita-cita : Jurugambar , Cikgu Tadika 
Impian : STRAIGTH A+ pada setiap kali peperiksaan ~Aminn~
Sukan Diminati : Lompat Jauh ^_^
Makanan Di minati : Masakan Ibu ,Chicken Chop 
Minuman Diminati : Milo Ais , Ice blended . yummy 

LAMAN WEB :)


ni  tweet saya . bawak la follow follow :) heee ! 


ni la blogger . saya . blog ku hatiku . haha cehhhhh . 
sorry ehh korang buat pengetahuan aku dah tukar link 
http://alifoiks.blogspot.com *ini dahulu punya*
http://alifsecrets.blogspot.com *ini baharu punya * 
^_^ follow la :)


ni fb saya :) kalau nk add letak la muka sndiri kalau tidak mmg tak layan la . haha btw kalau dah add like la kita punya photo and status :)

 Sampai sini je la post saya sorry kalau bosan :) btwwwwwwwww enjoooooyyyyyyyy ! hihi :) thank you :)







sekian . like and comment jgn segan-segan :)

No comments:

Post a Comment

img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}