Miftah Family's Holiday







hello , apa khabar ? today i want to post about my holiday #ehh speaking pulak ! . haha
okay , hari ni saya nk cerita story pasal holiday kita . Wott Wott . best dohhhhh !
okay jom kia menyelam dalam blog aku #SAKAI# hahahah :P 


hahaha . swim maaaaa ! :) hahahah kita berenang , zoooooommm ! . hahah . lama ohhh kita mandi tak 2 jam pon 3 jam . hahah . tu la muka sekarang macam tayar kereta :P hahaha ! okay lettuw . hahahah 
kita kan kalau mand mesti gelak  gelak . bisa lettuw ! . hahaha


ni kita kat tengah tengah arah mata angin :) comel tak ? haha , perasan :P btw tengok Pameran Ombak Besar gilorghhhhhhhhhhhhhhhh ! hihi <3 


hahaha . seriously saya suka gambar ni :) mmg comel ! hahaha , ehhhh cuba  korang tengok betul betul tengah tengah gambar saya sorang je . hihi . bisa lettuw :) btw cantik tak pic ni ? ;)



ni waktu kita kat tepi kolam .hihi lepastu dorang semua tarik saya masuk kolam haha . basah baju saya . grrrrrrrrrrr -.- :P


haha . tadi berdiri atas arah mata angin sekarang duduk hahah . kenepa tak baring je  hahaha btw muka dah start hitam . al maklum la MANDI KOLAM . hahaha 

Sampai sini je la post saya sorry kalau bosan :) btwwwwwwwww enjoooooyyyyyyyy ! hihi :) thank you :)








sekian . like and comment jgn segan-segan :)

No comments:

Post a Comment

img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}