Salam Ramadhan Al-Mubarak



Hello , Assalamualaikum :) Lama kan kita tak update ;) hahaha , dah berhabuk dah ni blog ni . hahaha . post saya hari ini tentang nak wish kat korang "SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK "
Kita nak mintak maaf jika ada terkasar bahasa atau perbuatang yang membuat hati terguris :)  waktu malam nak sambut ramadhan tu , ramai la wish dekat saya , saya gila gila terharu :) Lepas tu gi la Tarawih , Macam biasa la " SELIPAR HILANG" hahaha , tu dah jadi perkara biasa bagi sesiapa yang pergi TARAWIH setiap bulan ramadhan , heeee ^_^ 

Antara orang yang wish kat kita :

Elissa kawan kita :)


Teacher Ayuni  :)


Filza Syafira :) kawan  tusyen saya :)
sorry , die eja salah . haha


Amirul Asyraf :) kawan sekolah saya 



Sampai sini jela post kita , sorry tak letak gambar banyak banyak sangat sebab tak ada masa la :) Ky peace , SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DARI SAYA : ALIF: bye ! see you next time , solat jangan tinggal :)








sekian . like and comment jgn segan-segan :)

No comments:

Post a Comment

img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}